قوانین و مقررات شرکت توسعه ارتباطات هوشمند چیچست

1- سرویس ‌گیرنده موظف است، از نام و نام خانوادگی حقیقی (با حروف فارسی) و مشخصات و آدرس کامل و دقیق در هنگام ثبت نام استفاده نماید و همچنین انتقال و تفویض حقوق و تعهدات خود به شخص، یا اشخاص حقیقی و حقوقی بدون اخذ موافقت رسمی شرکت توسعه ارتباطات هوشمند چیچست مجاز نبوده و عدم اجرای تعهدات مندرج در قوانین خرید، حق تعلیق و یا لغو قرارداد را برای سرویس دهنده، محفوظ می دارد .

2- سرویس ‌گیرنده مسئول تمامی اطلاعات مبادله شده در IP های تخصیص ‌یافته و اطلاعات موجود بر سرور(های) مورد اجاره بوده و سرویس‌دهنده هیچ‌گونه مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت.

3- سرویس ‌گیرنده متعهد می‌گردد اقدام به Spam ننماید، هیچ‌کدام از سایت‌ها و سرویس‌های خود و مشتریان را به‌وسیله‌ Spam ( نامه‌های ناخواسته ) تبلیغ ننماید و امکان Spam را برای شخص ثالث فراهم نیاورد. سرویس دهنده متعهد می گردد که IP های ارائه شده در هیچ یک از بلک لیست های معتبر واقع نشده باشد، و در غیر اینصورت اقدامات مقتضی جهت خروج IP ها از بلک لیست های مربوطه را مبذول نماید.

4- ایران وبهاست تنها به عنوان نمایندگی رسمی از شرکت های داخلی و خارجی اقدام به تهیه و نشر سرویس مینماید . بدهیهست درصورت بروز هرگونه تحریم هیچ مسئولیتی متوجه ایران وب هاست نخواهد شد .

5- ایران وب هاست بصورت هفتگی اقدام به تهیه بک آپ از کلیه کاربران میکند با این حال مسئولیت تهیه بک آپ و نگه داری در خارج از سرور و هاست به عهده مشتری میباشد .

6- کلیه خدمات پشتیبانی تنها از طریق سیستم تیکتینگ در بخش ناحیه کاربری ارائه میشود .

7- سرویس ‌گیرنده متعهد می‌شود در استفاده از سرویس‌های ارائه شده، قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید.بدیهی است کلیه مسئولیت‌های ناشی از استفاده‌های غیرمجاز برعهده سرویس‌گیرنده خواهد بود.

8- بعد از عقد قرارداد و یا واریز هزینه، قرارداد قابلیت لغو ندارد مگر در مواردی که اختلالات جدی در ارائه سرویس پیش آمده باشد و این اخلال مربوط به مواردی از جمله تحریم و هک شدن اطلاعات نباشد .

توضیح : هک شدن اطلاعات تنها به دلیل وجود اشکالات امنیتی میباشد که توسط خود کاربران یا به درخواست آنها نصب و توضیع شده است .

9- کلیه سرویس های ارائه شده بصورت پیش فرض مدیریت نشده بوده و خدمات پشتیبانی تنها محدود به شبکه و یا سخت افزار سرویس ها می باشد، همچنین خدمات مدیریت سرور محدود به نرم افزارهای کلی میزبانی از جمله وب سرور ، dns سرور و موارد مشابه می باشد. همچنین حق پذیرش و یا رد خدمات مدیریت سرور برای سرویس دهنده محفوظ می باشد.

10- میزان پایداری ( uptime ) تضمین شده شبکه و سخت افزار سرور های ارائه شده در ماه، 99% می باشد هر چند پایداری عمومی شبکه و سخت افزار سرویس ها بسیار بیشتر و نزدیک به 100% در ماه می باشد. همچنین در صورت ناپایداری در سخت افزار و شبکه سرویس ها، به مدت دو برابر زمان down time ، به دوره ماهیانه سرویس افزوده می گردد.

11- بدیهی است پس از پایان مدت قرارداد در صورت تمایل به ادامه همکاری می بایست با نرخ روز نسبت به پرداخت بهای سرویس ها اقدام نماید.